Monday 7 May 2007

Living a life of luxury in Thailand

Liv Gretes birthday celebration in Bangkok!


Liv Grete on the rooftop restaurant Sirocco (63rd floor) at the second largest building in Bangkok. Expensive? naah.


The meal was a surprise birthday present but was delayed for 2 days because of heavy rain- luckily it stopped. nLiv Grete had also just finished an antibiotics cure and had not been allowed fruits, milk shakes, ice cream or alcohol for a while, so she was spoilt a little.. :)

At the bar






Picture off the internet, as we were not allowed to take photos outside the restaurant/bar.




Bellissimo! What a view.














The two of us and a beautiful view in the background, you just cant see it, but its not the photographer's fault!




At the moment we're on Koh Pha-ngan, the little island in Thailand famous for its Full Moon Party. Tehy also throw parties like half moon, black moon, day-before-full moon, day-after- full moon, and Shiva moon parties to name a few.. Basically there's a party every day if you just look around a bit. But we're not here for the parties, just taking it easy and relaxing, have also rented a motorbike to scoot around and managed to get caught in a crazy monsoon-style thunderstorm while being slightly lost.. found our way back in the end but looked like drowned cats.
Back to backpacker life on the boat.. Haakon is tired after a long night on the bus.


And the luxury begins again! This is from our balcony outside our bungalow.
View from our bungalow!
Aaahh... we love Thailand :)

4 comments:

Ingrid said...

Ååå.. Dere altså :) Karl håper dere får eksamener og jobbintervjuer fort.. Han syns dere trenger å merke stresset vi har! Hehe.. Neida, dere må ikke tenke på det :) Så utrolig fint bilde av dere der utsikten mangler bak :) Og for en utrolig nydelig topp Liv Grete! Jeg glemte visst bursdagen din jeg- gratulerer med dagen som var! Fra Karl også :) Har dere hørt at Karl har fått seg jobb? Deltid på elkjøp, feilsøke og fikse pcer :) Og jeg sa vel kanskje at jeg skulle ha praksis i Sverige til høsten, men det skal jeg visst ikke likevel. De kunne ikke ta inn noen nå.. Så da må jeg finne på noe annet lurt. Og så har jeg blitt litt mer husmor siden sist- bakt mine første brød og greier! Håper dere har det supert i Thailand :)

Volum-Ræven said...

ser ut som døkk koser døkK :D Keep it up!

Anonymous said...

Hei, Eg har vore inne og lese bloggen fleire gonger, prøvd å sende kommentarrer og,mene har ikkje lukkast. Idag er det sol , grønt og flått vårvær her. på peisen står tre greiner med eple blomar frå nottodden, vakkert, mamma og pappa ve r her i går. førre veka kom Aase og eg att frå ei fin og interesant veke i Normandie fransk enegels jistorie, litt norsk og. Slott kloster, gamal arkitektur, og gord mat og god vin. Har de begynt å lengte heim? verkar ikkje slik. Og turen verkar utruleg spennande og interessant. Men det ser og ut som de nyt livet og detskal de gjera og. god tur vidare, klem frå tante Marit og onkel Erik

Anonymous said...

Hei!
Dette ser jo alldeles flott ut! Nydelige bilder! Gratulerer med vel overstått Liv Grete,- bra du feirer med stil!

Klem frå Guro & co